fredag 13. april 2007

Forbedring av min personlige rekord

I dag var jeg og spilte snooker igjen. Kandidat Weinberg vant to partier og jeg ett. Da må jeg få trekke frem at jeg har økt mitt personlige rekordbreak fra 17 til 18..! :-)

For å vinne det midterste partiet avsluttet jeg med blå, rosa og sort, og det blir jo dermed 5+6+7=18. På en måte er jeg forsåvidt fortsatt mer imponert over mitt 17-break siden det involverte flere baller (rød tre ganger og sort to), men likevel... 18 er et skritt nærmere den nærmeste virkelige milepælen, nemlig 20. Vi får ta det som det kommer, men før eller siden skal jeg nok klare både det og kanskje mere til. Følg med, følg med... Dessuten, det er bare en uke til VM begynner nå..! :-D

7 kommentarer:

Weinberg sa...

Winning a battle, losing the war.

Du nevner forresten ikke at vi fikk høre Boten Anna i nederlandsk språkdrakt, det var vel strengt tatt dagens høydepunkt?

Erlend K sa...

Ja, nei det er sant...

Det var en underlig kombinasjon av musikk denne dagen. Fra Sugababes og andre relativt kjente popgrupper til noe pussig nederlandsk trancemusikk, herunder en nederlandsk versjon av Basshunters "Boten Anna". Vi lurte vel litt på om det beskjedne besøket på Kong Oscar denne dagen skyldtes det fantastiske været eller den uortodokse musikken... :-)

Rahim Nicolay Ali sa...

Halla! Her er adressen til trefftelleren jeg bruker:

http://www.statcounter.com/

Jeg synes systemet er genial! Snooker har jeg aldri satt meg inn i, men det fint at du kontroll på det:-)

Snakkes!

Anne Line sa...

Heisann =)

Får bare gratulere med ny rekord! =D Hørte forresten du satt på med Mogen tilbake.. Gikk det greit? Overlevde du? haha..

Nederlandsk "Boten Anna" var vel ikke så dumt. Helt sikkert bedre enn den utgavemn jeg har hørt. Men du vet vel kanskje hvor jeg står i musikkverden. he he..

Hopp og hei! =) Ha en fortsatt fortreffelig dag

Erlend K sa...

Vel, vel.. Angående musikken, så er det nok andre ting jeg setter på før, ja.. Men det var jo en artig vri iallefall. Nederlandsk er jo et meget fascinerende språk, så det hjelper jo på.. ;-)

Gikk veldig fint å sitte på over fjellet.. :-) Noen ganger måtte vi stoppe helt opp fordi det føyka så mye, men det var jo også en ny og interessant opplevelse. Ellers så kjørte han så pent og flott, atte.. Vi stoppa bare en gang og.. (på Hemsedal for å kjøpe oss en baconpølse hver). Kanskje kunne det vært lurt å strukket litt på beina en gang til underveis, men det var jo kjekt å ha noen å snakke med på turen over fjellet for en gangs skyld. Jeg kjenner jo aldri noen av dem jeg tar toget sammen med. (Og tar vel forsåvidt ikke så mye ansvar for å bli kjent med dem, heller..) ;-)

Weinberg sa...

"Jeg kjenner jo aldri noen av dem jeg tar toget sammen med."

Larsern?

Erlend K sa...

Hehe... Kanskje det blir et blogginnlegg om det på juniorherrebloggen..? ;-)