fredag 7. desember 2007

PC-opptur..!

Jeg har fått tilbake PC-en min..! All right..! :-D
Det gjorde at jeg kunne sjekke på imdb.com og finne ut at Christopher Lee, som spiller Sarumann i Ringenes Herre er så gammel som 85 år..! Viasat 4 viste Star Wars II: Attack of the Clones ikveld, der Lee spiller den onde Count Dooku / Darth Tyranus, og da den ble innspilt i 2002, var Lee altså 80 år gammel. Altså, han ser jo ikke akkurat ung ut, men hadde nok ikke gjettet at han var såpass oppe i årene...

Hadde eksamen i dag i makroøkonomi også. Et tips til eventuelle kommende tredjekullister: Ikke bruk en halvtime (1/6 av eksamenstiden) på å skrive om virkningene av en rentenedgang i et system med flytende valutakurs når du i grafene faktisk viser virkningene i et fastkurs-system... Da kan det fort bli mye å skrive mot slutten av eksamenstiden... (Men det jeg leverte til slutt, var vel OK, så når enden er god, er allting...godt..?)

3 kommentarer:

Weinberg sa...

Er det? Allting godt når enden er god? Så dersom spørsmålet om Norges Bank var godt så er spørsmålene om renteendring også godt?

Ellers et aldeles utmerket tips.

Erlend K sa...

Nei, det var det jeg ble litt i tvil om... Men det heter jo det i ordtaket..?

Takk, takk.

Mikaj Noduckson sa...

Trodde du holdt deg unna alt som hadde noe å gjøre med Viasat-konsernet?
Vært på noen av Star Wars-premierene?