søndag 23. desember 2007

Jaja, så ble det jul i år igjen...

Og julen ble til og med hvit..! :-D Men se nøye på bildene under og se om dere kan se det som er litt rart...




Dette folkens...dette er faktisk ikke...snø..!

Det er nemlig...RIM..!
Tuller ikke. Landskapet har stort sett helt siden jeg kom hjem for en uke siden vært dekket av et lag med rim som tydeligvis har frosset fast og som nå gir et meget vakkert snøaktig preg på landskapet. Veldig pussig fenomen, jeg har aldri opplevd at det har vært slik over lengre tid...men det er det nå.. Og jeg må si jeg synes det er kjekt. Vi er vel ikke volsomt bortskjemt med snø på julaften, så en såpass brukbar erstatning tas imot med glede. Ahh...herlig.. Nå er det straks jul, dere.. :-)

2 kommentarer:

Erlend K sa...

OK, da hører det SELVFØLGELIG med til historien at da jeg våknet idag morges, var alt rimet stort sett borte..! Det hadde som sagt ligget siden jeg kom hjem for en uke siden, og litt før det også, tror jeg - men det var vel litt for mye forlangt at det skulle vare frem til og med selve julaften også...

Jaja, men jul blir det uansett..! God jul, folkens.. :-)

Mikaj Noduckson sa...

Takk i like måte!