lørdag 8. desember 2007

Adventsstjerna har kommet opp..!

Da har jeg endelig fått hengt opp adventsstjerna i vinduet mitt..! Forsøkte i går, men da fant jeg ut at lyspæra hadde tatt kvelden siden den ble stuet inn i skapet sist gang...

Aahh... Så vakkert..!


I pur glede over å ha fått tilbake PC-en i en slik stand at den faktisk registrerer og gjenkjenner når jeg kobler noe (f.eks. kameraet) til USB-porten, legger jeg ved et bilde til... :-)

For de som er litt kjent, men ikke har vært oppe hos meg for å beundre utsikten, kan jeg opplyse om at vi her ser NHH til høyre for stjerna (lyset der er en ganske stor klokke på ytterveggen på Høyblokka..).
Lehmkuhl-hallen finner vi nede i venstre billedkant, og i bakgrunnen kan vi skimte Askøy-brua (den lenken av lys følger kablene som holder brua oppe...noe som vitterlig må ha et strømforbruk som gjør at det neppe kan være spesielt billig å ha på om nettene..?)

2 kommentarer:

Elisabeth N. Sævik sa...

Voldsomt så mange oppdateringer du kommer med midt i eksamenstida! Kanskje det er måte å unnskylde seg for ikke å lese!!?!
Lysa på Askøybrua er jo fine da! Kjekt for båter som er ute natterstid, og kanskje lys hindrer noen fra å hoppe fra brua.

Mikaj Noduckson sa...

Favorittbroen til Øyvind.