mandag 5. mars 2007

Nyheter og sånn

Satt på bussen hjem fra byen idag etter å ha spilt snooker (fantastisk sport...) på Kong Oscar. På en god del av bussene i Bergen er det sånne skjermer med reklame og noe nyheter som ruller forbi nederst der. En av de nyhetene som fanget min interesse var denne, som VG også har plukket opp.

Er dette noe jeg strengt tatt har behov for å vite..? Dessuten, er det noe jeg virkelig ønsker å vite..?? Nåvel... Det har sikkert dødd 2000 barn eller noe av malaria i Afrika idag, men vent, det er jo ikke noen nyhet, det... Det skjer jo hver eneste dag..! Vi lever i en til tider temmelig forskrudd verden, dere...

3 kommentarer:

Weinberg sa...

Hva skjer egentlig med Britney for tiden? Hørte rykter om at hun måtte legges inn på psykiatrisk, stakkars. Jeg mener, er det rart jeg har vært opprørt i det siste?

Anne Line sa...

God kveld Tor!

Så har jeg forvillet meg innom her igjen. Må innrømme at det er ikke svært sjeldent jeg er her. Konge at du er så flink til å oppdatere.

Helt enig med alt du sier i innlegget! Snooker er konge! Selv har jeg valgt å være passiv og heller føle med på det på tv. Reglene er fortsatt litt difuse, men det kommer vel..
Når det gjelde detta med Nichole Richi (eller åssen det skrives) så er jeg enig. Dette er ikke de nyhetene jeg først ønsker å få med meg. Ikke fordi jeg er kaldhjerta, men fordi det faktum at mange barn dør hvert tredje sekund.

Etter en laaang kommentar; konklusjon: Helt enig på alle punkter!

Hei og hopp!

ps: Ordspill.. hey hey... ! Men må nevne poker. ;) Jeg banka deg! Snooker, poker.. Tja... :P

Erlend K sa...

Hehe, jo takk..

Meget godt poeng du har, Anne Line (og hvis du tror dette var en lang kommentar, så kan jeg berolige med at jeg har skrevet kommentarer på andres blogger som i Word har vært lengre enn én side..! Med 12 punkts skrift og enkel linjeavstand... Så bare slapp av..) :-)

Angående poker, har jeg nå spilt flere ganger med noen venner av meg her i Bergen, og har faktisk vunnet en gang... Poker er også utrolig moro..! Så bare vent.. ;-)