tirsdag 27. februar 2007

Jeg er stor fan av Johnny Cash

Min gode venn, kandidat Weinberg, lærte meg igår hvordan jeg legger inn Youtube-klipp på min egen blogg. Mange takk for det. Det var ganske gøy, så da vil jeg benytte anledningen til å legge ut en av sangene til en stor mann, nemlig "The Man in Black", Johnny Cash. Dette er ikke blant hans mest kjente, men den er helt strålende, synes jeg. Etter hvert ble han en troende kristen, og en annen desidert favoritt er "The Man Comes Around". Skal se om jeg finner den en annen dag... Men her er altså Johnny Cash - i sorthvitt - med sangen Redemption: Fabelaktig..!

2 kommentarer:

Anonym sa...

cash er helt konge. spesielt hans kristen-inspirerte sanger...

Weinberg sa...

Det var vel datteren til Cash som sa noe slikt som at "pappa kan ikke synge, men ingen kan synge som pappa." Bedre kan det knappest sies...