søndag 19. august 2007

Valgkampen har startet, førstekullsuka er slutt...

Tiden går, bloggen består... (eller, den er ihvertfall her enn så lenge...)

Nå er årets førstekullsuke på NHH dessverre ferdig. Veldig kjekt å møte og bli kjent med en liten flokk med kommende økonomer. Snart kommer de også (kanskje) til å finne glede(?) og adspredelse(?) i å diskutere marginaltenkning og alternativkostnader og hva som virkelig maksimerer nytten i ulike situasjoner. Jaja, det er var en artig gjeng, iallefall, og jeg vil jo tro at jeg får se mer til en god del av dem etterhvert... Til tider virket det som de klarte seg veldig bra på egen hånd, så da var det gjerne nesten bare vi fadderne som satt i Svalbar (nytt førstekullskonsept av året - rusfri bar i Kjelleren på NHH) og drakk smoothies og hørte på Oasis med "Wonderwall" og Blondie med "Maria". Det var en flott forlengelse av ferien, og kveldene gikk unna..

Og nå er valgkampen er i gang..! Sjekk ut kulehoder.no..!! Stikkordene her er "Skyt en politiker". Det er ikke så dramatisk som det høres ut som, men dere må gå inn og se selv... ;-)
Ellers har jeg fått som valgkampjobb å åpne og lukke valgboden til KrF på Torgallmenningen onsdag til lørdag, og det er nyttig å føle at en kan bidra litt praktisk også.. Etterhvert blir det skoledebatt på meg også. Det går jeg til med litt sånn blandede følelser.. Gleder meg vel ikke akkurat, men det blir nå en veldig nyttig erfaring å ta med seg og lære av... :-)
Andre nettsider som bør kikkes på:
www.filiprygg.no
www.krf.no/bergen
www.stemnorunn.no

Skal blogge mer hvis jeg kommer på noe.. Kanskje noen har noen tips om hva jeg bør skrive om..? Vil nødig love noe som helst, men hvis noen har innspill...

2 kommentarer: