mandag 7. mai 2007

HERLIG..!!

Manchester United er seriemestere..! JADDA..!
Nå mangler det bare at vi slår Chelsea i FA-cupen også, og tar The Double. Det hadde vært så bra..! :-D

Hvis i tillegg Milan banker Liverpool litt skikkelig i Champions League-finalen i Athen, så er sesongen ganske brukbar allikevel..(selv om det selvfølgelig burde vært United som gjorde det også, men pytt, vi får ikke være så utrolig kravstore heller..) ;-)

Kan hende dette blogginnlegget blir utvidet litt hvis jeg får tid imorgen. Nå tror jeg forresten det er på tide at jeg kjøper meg en drakt. Som en ekte supporter burde jeg vel strengt tatt ha noen supportereffekter også...

5 kommentarer:

Mikaj Noduckson sa...

På tide at noen dyttet Chelsea ned fra tronen.

Vet ikke helt om jeg heier på Milan eller Liverpool. Milan har jo tross alt slått ut United 2 ganger de siste 3 sesongene. Min bror heier på Milan og Liverpool, så han er fyr og flamme, desverre.

Ja en drakt hadde vært noe. Slik jeg har forstått det spiller du jo back hver fredag, så hva med Neville eller Heinze på ryggen? Men din store helt er vel kanskje O`Shea?

Erlend K sa...

Din bror er en festlig skrue...

Nja, det varierer vel egentlig litt hva jeg spiller. Litt spiss, litt ving, litt midtbane, litt back, litt stopper og ikke minst litt keeper (det bytter vi på med jevne mellomrom - de andre posisjonene skifter vi litt sånn på ettersom hvem som er nærmest den aktuelle sonen akkurat da; taktikk er ikke vår sterkeste side...) Og med denne allsidigheten passer det bra med O'Shea.

John O'Shea er blitt en litt sånn kulthelt for meg. :-) Han er liksom ikke den beste verken defensivt eller offensivt, eller best i noe som helst.. Men han er sånn passe i alt. Og derfor får altså denne lange iren spille på (et av) verdens beste lag. Det er meget fascinerende..! Han kan spille back, stopper, sentral midtbane (ving med litt godvilje), og jammen stopper han ikke Robbie Keane når denne kommer alene mot ham når vår helt har blitt satt inn som keeper også..! Han har slått tunnel på Luis Figo, han har kommet alene med Jens Lehmann og chippet den opp i høyre kryss og han har scoret på overtid mot Liverpool. :-D
John O'Shea er rett og slett sjef..!

Dure Kmick sa...

Dessuten er han vel egenprodusert? Nesten i alle fall. Alltid et pluss.
Ving? Da tror jeg du trenger mye godvilje, med mindre du spiller med en defensiv ving.

Anne Line sa...

It's all good. Fikk forresten med meg litt snooker når jeg var i England. Det var ikke dårlig =D

Ei venninne kjøpte Man-U drakt i england, finre drakter i år, så kjør på ;)

Hei og hopp!

Erlend K sa...

Ifølge FM 2007 (dataspillet) kan O'Shea ihvertfall spille vingback.. ;-) Det holder i massevis. Han er jo som sagt ikke noen Cristiano Ronaldo, men han har egentlig brukbar teknikk også. Han kunne sikkert vært en god ving på et Championship-lag om ikke annet...

Har du vært på snookerkamp på ordentlig, Anne Line..? Fett.. :-D Jeg må reise over en tur jeg også.. The Crucible Theatre og Old Trafford er to sportsarenaer det er verd å valfarte til.

Jeg syntes egentlig draktene med Vodafone-reklamen fra ifjor var penere enn de med den AIG-boksen som er nå, men den vokser på meg faktisk. En venner seg til det meste.. :-) Lurer på om jeg skal vente til neste sesongs draktsett kommer.. Hmm...